Google on üks maailma innovaatilisemaid firmasid ja pole vist ühetegi interneti- kasutajat, kes pole kasutanud Google tooteid. Google’i R&D eelarve aastal 2016 oli $14.3 billionit (1) ning Google laboritest käib aastas läbi tuhandeid innovaatilisi ideid. Paljud tavakasutajad aga ei tea, et Googlel on ka tohutu hulk niinimetatud ebaõnnestunuid projekte, kuhu on “maetud” tuhandeid dollareid, aga toode/teenus pole kunagi kasutajate poolt omakas võetud või turule jõudnud. Allpool paar huvitavat Googli toodet, millest vähesed on kuulnud.
Google Lively:
Tegemist oli siis Google sotsiaalse avataariga, kus kasutajad said luua oma tegelaskujusid ja “sotsiaalset” sõbrustada teiste kasutajatega. Lively oli üks “20% tööajast” projektidest ja Google töötajate oma initsiatiiv. Livelyst kujuned Google jaoks üheks kõige lühema elueaga projekt. Kuigi toodet testiti mitmeid kuid Arizonase Riikliku Ülikooli tudengite peal ei läinud toode kunagi kasutusele. Kasutajad lihtsalt ei olnud huvitatud looma “virtuaalset elu”. Google tõi pühenduseks, et maailm ei olnud veel valmis sukelduma täielikult virtuaalsesse ellu ja Lively ei suutnud haarata piisavalt kasutajate tähelepanu.
Jaiku:
Jaiku ei
olnud tegelikult Google oma toode, vaid Google ostis selle ära eesmärgiga
pakkuda konkurenti Twitterile. Jaikust pidi saama uus microblogide leht, aga
kasutajate huvipuuduse tõttu suleti Jaiku peale aastast arendust. Google
tunnistas, et nad alahindasid Twitteri kasutajaskonna suurust ja populaarsust.
Wave:
Wave oli
mõeldud jagamis platvormina, kus kasutajad said saata sõnumeid, fotosid, linke
ja tekste. Wave iroonia seisis selles, et ka Google töötajad, ei saanud päris
täpselt ise ka aru, et mis eesmärgi või millist funktsiooni Wave peaks täitma. Wave
hääbus ja Google arendas välja Drive.
http://www.investors.com/news/technology/apple-rd-spending-rises-but-still-trails-facebook-google-amazon/
No comments:
Post a Comment